cihangirinannesi0812 Lansinoh Lanolin Göğüs ucu kreminden kullananlar yorumlarını merak ediyorum ayrıca doğumdan önce kullanılmaya başlanması öneriliyor denediniz mi ?
asyaninannesiiii cihangirinannesi0812 30.haftada kullanmaya başladım göğüs uclarim ara ara acıyordu o sorunu giderdi birde yumuşattı
Rabiahm cihangirinannesi0812 Ben doğumdan sonra kullanmıştım malesef hiç bi işe yaramadı ve çok ağır atlattım ağlayarak emzirdim kızımı hep yaraydı. Şimdi bu hamileliğimde 30. Haftada başlayacağım kullanmaya inşallah faydası olur yara olmadan önce kullanmak gerekiyor yazmışlardı hep. Arkadaşımda ikinciyi doğurdu doğumdan önce sürmeye başlamış ve yara olmamış ben de öyle umut ediyorum
Rabiahm cihangirinannesi0812 Bir de eğer yara olursa fito krem bana iyi gelmişti aklınızda olsun her şeyi denemiştim çünkü :/
Portakalgeliyor cihangirinannesi0812 bende aldım ama etkisi olmadığını gümüş kapağın daha etkili olduğunu söylüyolar :)
Busramnida cihangirinannesi0812 Doğumdan sonra kullanmıştım yumuşattı sadece başka bir işe yaramadı şimdi bu hamileliğim de son haftalara yakın kullanmayı düşünüyorum
MineLule Seferyehatun Bu defa garmastan + göğüs kalkanı aldım doğum çantama koydum umarım aynı şeyleri yaşamam
Seferyehatun Benim feci yara olmuştu yarilmisti göğüs ucu, kan emiyorda bazen fark etmeden, macasol krem geçirdi sadece, bir sürü şey denedim. İnsaAllah o acıyı hiç yasamazsiniz