Zeyneptzgn
Kızlar 34 haftalığım doktor sonkez benden idrar ve kan tahlili yaptırmamı söyledi yaptırdım idrarda protein çıktı elllerim ayaklarım hatta yüzüm bile şişti bugün pazartesi kontrolüm var bebek suyuda az sınırında çok su tüketiyorum çok korkuyorum böyle durumdan karşılaşan varmı acaba zararları neler 😞İlk gebeliğim
Bahar54
Gecmis olsun preeklampsi olabilir yasadiginiz durum tansiyon takibi sik yaptirmaya ozen gosterin ve asla tuzlu yemeyin bol protein tuketmeye calisin. Protein vucuttan ciktikca odem daha fazla goruluyor ve bol bol dinlenin.
Zeyneptzgn
tansiyon takibi yaptırtırıyorum çok şükür iyi inşallah bir sorun olmaz sağ Salim bebeğimi alırım kucağıma 🙏