Son 24 kızlar şimdi benim eşim ankarada görev yapıyor ben Eskişehir deyim ailelerin yanında şöyle bir durumun içindeyim
normsl olursa ansızın nasıl gelicek korkusu çoktan sardı beni
sezaryan olursa çok rahat tarihi herşeyi belii
Normal doğumdan da biraz korkuyorum esasında
doktorumla konuşmadım oda ayın 15 inde izne çıkıp bi 5 gün yok tam o çıkar şansıma ben doğururum acaba konuşsamda sezaryanmı istesem
bu seferde toplum baskısı var kesinlikle sezaryan olma diye kafayı yicem düşünmekten