Arkadaşlar merhaba,
24 haftalık hamileyim. İkinci çocuğum. Yaklaşık 1 aydır hiç geçmeyen sol bacak ağrısı yaşıyorum. Ama biraz değişik. İç kasık kısmından çekiliyor aynı yerin dış kısmında artıyor ve bacağımın arkasından dizime kadar devam ediyor. Sol bacağımın üstüne yatınca ağlayarak uyanıyorum. 1. Hamileliğimde hiç böyle bir şey yaşamadım. Geçen ay doktora anlattım, magnezyum verdi. Ama hiçbir faydası olmadı. Resmen sekerek yürüyorum. Her gün artıyor daha da 3 ay var doğuma. Ne yapacağımı bilemedim. Yaşayan var mı diye danışmak istedim sizlere. Şimdiden yorumlarınız için teşekkürler.