Miranmiray neyse ki mantıklı cevaplayan birileri olmuş , hissedemezsinz vs diyenler olmuş sinirlerim bozuldu. Ben şu an 16 haftalığım tam biliyorum bene nerde hareket ediyor mu vs. O haftalarda benm de kasılmam çok oluyordu hala ara ara bebek toplanıyordu bi yerde, bunu söylediğimde aa daha çok erken hissetmezsin diye cevap verdiklerinde çıldırıyordum. Bu arada kontrollerde bi sıkıntı çıkmadı şükür. Korunmasız ilişkiden uzak durun bu haftalar , inş bi sıkıntı olmaz.