Kızlar bebek için eksikler bitti. Sıra bana geldi fakat bazıları 4 adet gecelik takımı vs ihtiyaçtir diyor. Bana bayagı abartı geliyor. Benimde nasipse ilk dogumum olacak kararsız kalıyorum ne alsam, neyi kaç tane alsam? İsraf ve bişeyelrrin fazla olmasını sevmiyorum. Sizler naptınız? Fikirlerinize açıgımm☺️🤗🤗