Alii Allah’ın izniyle doğuma 28 günümüz kaldı çok heyecanlanıyorum bir an önce dogsada kucağıma alsam diyorum 3 cü çocuğum ama yinede ilk çocuğum gibi hissediyorum gün geçtikçe bel ağrısı kasılmalar oluyor valla sizlerde varmı öyle şikayetler
Gunes_84 Alii Şafak 32 ☺️ Korku heyecan hepsini yaşıyorum içim kıpır kıpır. Bel ağrım hiç yok ama kasık ağrım var. Dün doktora gittim tansiyonum yüksek çıktı ve ayaklarımdaki ödemi görünce idrar tahlili istedi meğerse kum döküyormuşum o ağrı da ondan sanırım.
___konul666 Alii rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah..benimde son 44 günüm kaldı cok heyecanlanıyorum sabırsızlanıyorum ılk hamılelıgım annelik nasıl birşey doğum nasıl birşey merak ediyorum rabbım hepımıze kolaylık versın yavrularımızı sağ salim alalım kucağımıza inşallah
Alii ___konul666 Teşekkürler ederim cnm amin inşallah çok güzel bir duygu cnm Allah’ım herkese tatdırsın bu duyguyu benim 2 oğlum var 3 cü çocuğumda erkek
Happyturuncu Alii tam günümüzü bu hafta cuma alacağız ancak 24-25 gün falan kaldı . Bayramdan sonra gelecek inşallah 🙏
depsizoo Alii Bizim şafak 41 ama heyecan varmı yok gibi korku konusundan aman korksam ne farkeder korkmasam ne farkeder tarzı ama korktuğum bişey var doğumdan sonra ilişki 😂
depsizoo Alii İlk evet şimdi ilk olduğu halde niye heycanın falan yok dersinde heycan bırakmadılar insanda ama şuanlık yok yaklaştıkça olmıcak diye bişey yok arda heycan geliyo geri kaçıyo heyecan
Alii depsizoo Sağ salim kucağına alırsın inşallah cnm benimde 3 cü hamileliğim bu ama çok merak ediyorum nsl olucak kime benzicek bir kucağıma alaydim diyorum içim kıpır kıpır ediyor benim 😌