kızlar 19 haftalık gebeyim son zamanlarda kasığımda siddetli ağrı ve böyle yumurta gibi çıkıntı hissediyordum kadın doguma gittim b sikayetimi söyledim kasık fıtığı gibi gözüküyor emin olmak icin genel cerraha görün dedi böyle bi durum başına gelen var mı bu durum bebegime zarar verir mi ?