33+1 hamileyim 2 gündür lekelenme oluyordu kahverengi gibi ama tam bilmediğim için önemsenecek bişey değildir diye düşündüm azdı çünkü bugün gece de aşırı belim ağrıdı ve yine lekelenmem olmuş ama bu sefer daha çok kahverengi yatarken iç çamaşırıma bulaşmış sabah kalkınca da wc ye gidince birazda peçeteye bulaştı çok fena korktum ne yapacağımı şaşırdım dr aradım mesaj attım dönmedi hemşiremize attım ada dönmedi bir de haftasonu bugün ne yapmalıyım sizce bebek hareketlerini hissediyorum bu arada erken doğum olur diye korkuyorum 😭😭