Merhab arkadaşlar. Bebeğim kuvezde 1 ay oldu bugün. Solunum aşaması olarak fanusta daha sonra normale dönecek. Doktor emme yutmayı öğrendikten sonra cikaricaz dedi. Bazı bebekler çok geç öğrenir haftalarca surebilir bazıları erken öğrenir dedi. Yaşayan varmı ? Ne kadar sürede öğrendiler