Kizlar 31+2 haftaligiz dün doktor kontrolum vardi doktorum pozisyonu ters ama 39 haftaya kadar dönen bebekler var hic belli olmaz dedi ilk hamileligim normal dogum istiyorum ama sezeryan olursasa yapcak yok tabiki sizinki bu haftalarda pozisyonunu almis miydi yada benim gibi almayip son zamanlar alanda var mi ?