@Rabia83 merhaba, bende 16 temmuzda alacağım hastaneden ama çalışmaya devam edeceğim. Direk çalışabilir olarak mı rapor almam gerekiyor ? Benim doktorumun kliniği var ve sgk ile anlaşması olmadığı için hastaneye gidip alacağım ama sanırım yine muayene olmam gerekiyor doktorda ? Tam bilmiyorum nasıl oluyor🤔