6+4 haftalık hamileyim kan pıhtılaşması olduğu için doktorum coraaspirin oksapar iğne verdi daha önce iki düşüğüm olduğu içinde progestan oksapari vurulduğum gece fazlasıyla lekelenme oldu bi kaç damla da kan geldi doktora gittigimde değerlerim 2000 den 1800 e düşmüş doktor yükselebilir dedi ama pek umutlu söylemedi daha önce de aynısı olmuştu yükselmedi var mı içinizde değerleri düştükten sonra tekrar yükselen?