Kızlar gece 39+0ım dün aksamdan beri her lavaboya gitmek için kalktığımda iç çamaşırımda 1 çay kaşığı kadar su damlası oluyor. Şeffaf ve kokusuz
Daha önce nişanim gelmedi fark etmemiş olamam
Acaba suyum nisandan önce gelebilir mi ? Su azar azar gelebilir mi? Bu kadar az gelirken hastaneye gitmeme gerek varmı? Haftalık kontrolüm çarşamba günü. o günü beklesem sıkıntı olurmu?