BernaKD Merhaba kuzum geçmiş olsun. Benim de oluyordu 11+5 gibi böbreğimde sanki ağrıyordu ama doktorum normal dedi böyle adet sancısı gibi sancılarım oluyordu artık bebek üste çıktığı karın büyümesi olduğu için doktor normal dedi gaz da olabilir ☺️ Ama için rahat etmiyor endişeleniyorsan doktora gitmelisin ☺️ Ya da muayneye gittiğinde belirt 🙂