Kızlar dün arabayla 11-12 saat yolculuk yaptım gece 11 falandır geldik uyuduk bebeğim normalde hergün hareket eder ama bu sabah yokmuş gbi harekette etmiyo karnım da yumuşak acaba oda mı yorulmuştur sabah daha erken aslında kendimi strese sokmak istemiyorum ama aklımda takılıyo