Ates21 oho kilo alana kadar daha artar 1 haftada alınabilir benim 39 haftada kilo 3,5 dendi dogurdum çocuk 3 kilo cikti ertesi gün odemi atınca 2900 oldu Gayet iyiydi kuvez falan gormedi cok emzirdim 6.gun kontrolde 3400 olmus doktorlar bile şaşırdı nasil bu kadar aldi birden diye bisey olmaz sen doğum sonrası bal ceviz incir pekmez tahin lohusa şerbeti tatli şeylerle ve bol su ile beslen sut tatli ve bol olursa cok güzel emiyor kilo alıyor,bu beslenmeye kilo almam diye korkma ben kilo takıntılıyım 14 kilo aldım doğum sonrası diyet yapıp vercem diyordum bebise kıyamadım yedim bol bol şuan 13 günlük bebisim ve ben 14 kilonun tamamını verdim sezeryan olmasına rağmen gobek sıfıra indi bile emzirince insan cidden zayifliyormus takma kafana biseyi güzelce olur hersey 🥰 bebiste Gayet gelisimi güzel alınabilir