Arkadaşlar 36+4 haftalik hamileyim dün kan değerim 8 olduğu icin kan serumu verildi ve hicbiseyim yokken birden sancim basladi . Sancim basladigi icin cati muayenesi ve nst ye baglandim . 2 cm aciklik var dendi ve az az sancim varmis. Daha sonra parol agri kesici verilip anestezi doktoru yok diye baska bir devlet hastanesine sevkim yapildi . Orda da iki kere cati muayenesi yapildi hala 2 cm aciklik ve nst de belirli bir sanci yok diye eve geri gonderildim . Sizce dogum yakinmidir.?