Defne2020 32. Haftanızda çalışamaz raporu alıp iş yerinize vermeniz gerekiyor zaten sisteme düşüyor ama onlara raporu vermelisiniz yinede daha sonra onlarda sisteme işliyor ve doğum öncesi 8 doğum sonrası 8 haftalık izniniz başlamış oluyor. Doğum yapınca da doğum raporunuzu vereceksiniz iş yerine onlar onaylayacak ve 2 defa size sgk para yatıracak bi doğum öncesi bide sonrası olarak