Ebruaksoylu Merve08 hamile olduğumu öğrendim ertesi sabah doktora gittim 2 aylıksin dedi ve kalp atışını duydum şok oldum duyarsınız bence
45-bulutugba-35 Bende merak ediyorum senin gibi çok yeniyim 6+4 bende pazartesi kontrolüm var duyarız inşallah
Symazturk Merve08 tam 7+1 de duymuştum ama doktorum benim hesabımdan bir hafta önde olduğunu söylemişti . Belki de ondan duymuşumdur yani 😁 döllenme tarihi ile alakalı bir durum eğer geç döllenmeyse duyulmayabilir garantiye almak için 8 den sonra gitmekte fayda var annesi 🌸
Cihansuzan 6+2. De duydum Doktorum henüz erken 1 haftaya anca duyarız dedi odaya aldı İdrar sıkışması oluşmadığı için üstten göremedi alttan kontrol etti Ve duyduk çok özel bir andı Allahım herkese Nasip etsin 🙏🧿