Ilkayy Kızlar son adet tarihime göre 22+4 haftalık gebeyim. 2 kere devlete gititm birinde 21+4 çıktı dün gititm 20 haftalık çıktı neden böyle diye sorduğumda. Ulturosondan kaynaklanıyor dedi kendi doktorumda da tam günüm çıkıyor kafam çok karıştı
Guzel_anne Ilkayy açıkçası ultrasondan olunduğuna emin misiniz bende devlete gidiyordum herzaman farklı doktor ve başka bi oda oluyordu hiç farklı çıkmadı özelede gidiyodum ordada böyle bi sıkıntı yaşamadım 🤷🏻♀️
Kahverengi Ilkayy şeyde olabiliyor ultrasonla ölçüm yaparken bebeğin duruş şekli fark ettiriyor.Bebeğin boyutu ile haftasını bellirliyor cihaz
serenty_123 Ilkayy bende dün gece acile gittim 34+2 yim dedim ultrason a aldilar 35+1 dedi nasıl oluyor dedim öyle dedi hala şaşkınım
balbocegim27 Ilkayy özelde de devlette de hep aynı çıkıyor benim 1 hafta 2 gün önde gidiyor cihaz eski ise ondan da olur
Guzel_anne Ilkayy anladım ultrason kaynaklıysa ilk adet tarihe bakılır bide ilk 3 aylık ultrason ilk üç aylık ultrasonda normal haftanız mı yazılı
Ilkayy Guzel_anne evet normal haftam yazılı dün devletteki doktor dedi ulturosondan kaynaklanıyor endişe edip sordum
Guzel_anne Ilkayy tamam ozaman sıkıntı olmaz çünkü ben devlette doğum yaptım ilk 3 aylık ultrason istediler haftayı hesaplamak için ultrasonda gözüksede isteyebilirler
Edaaekincioglu Evet ultrasondan kaynaklı geri ileri çıkabiliyor takılma kendi doktorunda doğru çıkışıyorsa sıkıntı yok demektedir ♥️🥰
Ilkayy Edaaekincioglu kendi doktorum ayın 7 sinde dün devlete gitmek zorunda kaldım hastalandım. Çok korktum 20 haftaya uygun sıkıntı yok dedi dedim ben 22+4 haftalık hamileyim o ulturosondan kaynaklanıyor korkma dedi detaylıda da 4 gün uyumlu değil haftayıla demişti o yüzden çok korktum ama hepsi farklı doktorlar ben kendi doktora gittiğim zaman kendi doktoruma haftasıyla uyumlu çıkıyor hep
Ilkayy Guzel_anne ben normalde özele gidiyorum canım dün rahatsızlandı devlete gitmek zorunda kaldım şaşırdım orda 2 hafta geri çıkınca
Edaaekincioglu Ilkayy evet benimde başıma geldi rabbim sağ sağlim bir sancıda kucağına almayı nasip etsin inşallah ♥️😍
Guzel_anne Ilkayy anladım canım doktor sıkıntı yok dediyse sıkıntı yoktur sonuçta o ultrason da görüyor bi sıkıntı görse söylemek zorunda ☺️
Cinarinannesiiiii Ilkayy benimde 13+4 her doktora gittiğimde ya 2 gün ya 4 gün önden gidiyo bende çözemedim 🤣
Ilkayy balbocegim27 bilmiyorum olabilir. Cihazla alakalı işte dün devletteki acildeki ulturosondan kaynaklanıyor dedi detaylıda 4 gün geri çıktı oda cihazla alakalı denildi ama 2 hafta çıkınca dün çok şaşırdım 7 sinde kendi doktoruma randevu var bakalım be diycek