Tazeanne95 iki yıl oldu, yani odada iki yatak vardı, çok küçük bunaltıcı bir yerdi, bence gidin o odalarada bakmak isteyin, birde korkutmak istemiyorum ama iki hafta önce arkadaşımın dış gebelikti her şekilde kese yoktu, ama betası düşmedi diye doktor kurtaj, yada ilaç vermedi, kızım içine kan birikmiş Zeynep Kamil e sevk etdiler bir tüpü alınmak zorunda kaldı, zaten 5 yıldır bebeği yok. Ben orayı tercih etmezdim şahsen. Ufak tefek şeyler için uygun hastane ama oraya giden kadar devlete giderdim. Yinede siz bilirsiniz tabiki.