Kızlar günaydın, bi kaç gündür bebeğimin kalp sıkıntısıyla ilgili post açmıştım görenler olmuştur belki.Hastane ve doktor araştırıyorum doğunca kalp ameliyatı olması gerekiyor Ahmet çelebi hocayı bulduk medipol koşuyolunda kalp doktoru, oda tanımızda bulunsun diye doğuma ve kontrollere de oraya gideyim diyorum.Giden var mı basıl bir hastane? Yoğun bakımı odaları falan temiz mi acaba? Ve doğum ücretleri ile muayene ücreti ne kadar bilgi verir misiniz? 🥺 Gidersem hangi doktoru tavsiye edersiniz kadın doğum için? 🙏🏻