gmzerdeemm geçmiş olsun benim de 30. Haftada çıktı sancı ben hissetmiyorum. İlaçlar vs verildi ciğer geliştirici yapıldı 2 doz. Dinleniyorum bol bol. Nidicard verdi doktorum progestan zaten hamileliğimin başından beri kullanıyordum. Rahim uzunluğuna suyuna vs bakıyor her hafta kontrole gidiyorum. Nst’de sancı yine çıkıyor ama az. 32 oldum çok şükür. İlk hedefimiz 34. Hafta dedi doktor 34den sonra da ne kadar durursa o kadar iyi. Zamanında gelsin inşallah bebeklerimiz 🙏