Hanımlar benim 2 3 gündür böbrek ağrım vardı aşırı derecede kendimi çok mu kasıyodum ondan mı bilmiyorum ama çocuk dakika başı kasılıyordu hatta buraya post atmıştım sabahtan akşama kadar kasılmam oluyor diye bir acile gittim böbrek ağrısı diye nstde sancı çıktı baya çıkmış dedi doktor kaç bilmiyorum. Alttan muane ettiler açıklığım yoktu yatış veriyoruz sabaha kadar gözlem altında kal dedi neyse yatışımı verdiler serum verdiler ciğer geliştirici vurdular sabaha kadar nstde kaldım belli aralıklarla ben sancı hissetmiyorum Ama hemşire hanım 90 lara kadar çıkan sancın var dedi. Çok korkuyordum hazırlıksız yakalandım çantamı hazırlıyordum tam by olay oldu kişisel bakımımda tam değildi. Serum yememe ramen hâla daha şiddetlenmişti sancı ama gine ben hissetmiyorum. Ertesi günün öğleni 2. Doz ciğer geliştiriciyi vurdu gene nst bağladı bu seferkinde hafifti yok gibiydi doktor hanım sana kalmış gidip gitmemek dedi bende evimin yakın olduğunu ve bişey olduğunda hemen gelebileceğimi söyledim ve imzamı atıp çıktım evdeyim çok şükür. Allahım o doğumhaneye girdim en az 7 8 tane kadının çığlık sesleri birisi ölüyorum diyor birisi dayanamıyorum diyor sabaha kadar inleme sesi bebek sesi. Piskolojim bozulmuştu hastaneden çıkana kadar ağladım ben yapamam diye yalvarıyodum Allahım doğurmak istemiyorum diye çok aşırı derecede korkuttular beni. Vallahi şuan hastanenin H sini duymak istemiyorum o derecedeyim bütün tanıdıklarımla konuşurken korkuyorum diyip ağlıyordum annem ablam görümcem eltim herkesle. Eve geldim çantamı hazırladım güzelce kişisel bakımımı yarın yaptırıcam sonrası Allah kerim 🥲 bu arada 35. Haftamda kontrole gittiğimde kilosu 2.900 çıkmıştı dün gittiğimde yani 36+1 de 2800 yazıyordu sormadımda 8 günde hiç mi kilo almadı bu çocuk bide 100 gram düşük çok moralim bozuldu😢