Prenses21 poz çıksanız da çıkmasanız da doktorunuzu aramalısınız, sağlık ocağındaki doktor da arıyor ona da hamileyim diye bilgi verin.
benim eşim de geçirdi. Doktorum sen poz olsan da ilaç vermeyeceğim ztn vitaminlerini alıyorsun, düzenli besleniyorsun demişti. (şeker diyeti nedeniyle normale göre düzenliydi)
bol su, limonlu ılık su, bıl c vit, meyve, belki dışardan takviye bi vit söyler.
benim iki testim de neg gelmişti. Moralini yüksek tut allahın izniyle çıkmaz inşallah çıkarsa da kötü yorumları okuma sen hafif atlatanlardan olursun belki 🌸