Burcu3506 yaa ne güzel keske basta verselerdi diyecem ama zamanı gelmeden hiçbişe olmuyor rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ya bana da dua et inşallh bende bu ay kalırım bende bu ay progesteron değerine bakacam dedi doktor 12 küsür cıktı değerim çok iyi dedi