Merhaba hanımlar🤰🏻♥️ ,ilk hamileliyim .
Ve ben sezeryan olmak istediyimi belirtdiyimde herkesden bir suratlar bir laflar ,sanki günahların en büyüyü bendeydi neden doğum yapmıyorsun,sen doğucaksın falan filan dedimki seninmi çoçuğun,seni mi kesicekler? Kendim bilirim .
Sezeryan istemem için hiç bir sorunum yok ,her şeyim iyi ,doğumdan korkduğum için istiyiyorum bu kadar.
Ben azeriyim.Bu sezeryan ve ya tebii doğuş meseleleri her kesin akıl vermesi Türkiyede de böylemi?