3 kaybım var. Tekrar gebeydim. Kalp atışı herşey güzeldi. 25 günden fazla devam eden kahve lekelenmem vardı. Son 3-4 gün kırmızımsı gelip kahveye dönüyordu. Doktor kese şekli hafif bozuk dedi. Allah’a dua et dedi. Düzeledebilir düşedebilir. Şimdi WC gittim kanama gibi gelmiş. Dua edin lütfen moralim bozuk 🙏