Merhaba kızlar aklımı kurcalayan birşey sormak istiyorum bilgisi olan yazabilirmi lütfen. Polikislik over hastasıyım adetim çok düzensiz 6 aydır adet olmamıştım. Haziranın 5 inde soğan kürüne başladım 15 inde adet oldum hâlâ devam ediyorum soğan kürüne. Dünden beri kahverengi akıntım var. İlişkiden sonra peçeteyle sildiğimde pembe renk görüyorum. İlk defa böyle bişey yaşıyorum. Bu neyin belirtisi olabilir.