Kızlar belki hatırlarsınız sancım var nişanım geldi gidicem demiştim. Akşam 10 buçuk gibi geldim hastaneye sancım çok olunca dayanamadım nst ye bağlandım daha sonra doktor muayene etti ve 4 cm açıklık olduğunu söyledi . Normal doğum için beklerken bi anda kızımın kalp atışları düştü acil sezaryene aldılar beni . Neye uğradığımı şaşırdım o kadar sancıyı çektiğime mi yanıyım yoksa bu kadar beklediğime mi bilemiyorum ama şuan çok şükür ikimizde iyiyiz . Ama kakasını yemeye başlamıştı doktor aldığında tam zamanında gelmişsin sabah gelsen geç olabilirdi dedi . Benim hikayem de böyle şuan herşey çok güzel daha ağrılarım başlamadı 😄😄