Mom21 22.hftaya giricem bu gece ve karnim cok assagida duruyor 20.hftada doktor bebegin esi assagida dedi bu yuzden bzen alt karin agrilarida yasiyorum 22.hftaya giricem bebek halen cok assagida nezaman cikmaya baslarki yukariya?
Egulii Mom21 benim basinda beri bebegin asagida olduğunu soylemisti dktr gobegim hic yukari çıkmadı 38 haftadaym
Betus93 Mom21 benimkide asagida. Kasiklara baski yapiyor. Ölduruyor agridan beni. Umarim sonraki zamanlarda cikar yukari. Yoksa yuruyecek halim bile kalmayacak