tuba_stms05 Ada_cn aynı drumdayız o zaman vanada iyi yazan 3 4 kişi anca buldum 😁😁😁 biride sensin Allah razı olsun 💖
tuba_stms05 Sinem_58 hayır yarın sabahtan yatış yapılacak inşallah açılmam varsa suni sancı verir herhalde yoksa da sezeryan a alacak inşallah hayırlısı ile doğumum olur 🤲💕💖💖🥰🥰🥰
tuba_stms05 Sinem_58 birazdan sezeryan a alacaklar Açılmam yok doğum kanalına girmemiş suni sancı verirsek en erken bu gece dedi öğlene doğru sezeryana alacak
Umida tuba_stms05 bugün sunı sancı ıle doğum yaptım 38 hafta su gıttı ve açılma 2 cm ılerlemedı ve sunı sancı verdıler Allahım kurban olduğum çok güç veriyor ınşallah sağ sağlam kucağına alırsın