BamBi Munzurrrrr ilk cizgiler bebisin kalp atislari, 2.ci ortada olan bebisin hareketleri, en sondskide sanci cizgikerin. Sanci duzensiz ve kasilmalarin olmus. Kac haftaliksin cnm
VeraVrea Munzurrrrr doktoa gösterdiyseniz burda neden sordunuz😅 sorun ypk gibi biraz sancı baslamıs düzensiz
Ozgepoyrazaden Henüz doğum olacak kadar yok sancınız . Evet var ama o tepeciklerin kocaman olması lazım ve o kağıtta en az 4 5 adet olması lazım. Düzenli aralıklarla
Ozgepoyrazaden Ben doğuma gittiğimde hiç bir şey hissetmiyordum ama nst kağıdım maşallah ilkokulda çizdiğimiz sıra dağlar gibiydi 😂
Ozgepoyrazaden Munzurrrrr kasılmaların vardır muhakkak , onlar için sormuş olabilir . Ama umarım sancın geldiğinde onları hissedersin . Çünkü hissetmediğimizde , açılmanın gerçekleşmesi için suni sancı veriyorlar .
Fasulyemibeklerken Munzurrrrr Benimde geçen hafta nst de sancım çıktı ebeler hissetmedn mi diye sordular ama gerçekten de hissetmedim nst çekilirken bebeğim hareketliydi ondan kaynaklı olurmu bilmiyorum doktor bebeğin daha dönmemiş bu kasılmalar normal dedi
Munzurrrrr VeraVrea zaten doktora gösterdim hangisinin sancı olduğunu merak ettiğim için buraya attım