Şükürler olsun kavuştuk.bugun rutin kontrole gelmiştik.39 haftada yani yaklaşık 5 gün sonra için seseryan günü almıştık.gecen haftada her şey normalken kilo alımı suyu vs bu hafta kilo almasını bekliyorken bebegim kilo almamıştı.doktorum suyunun nerdeyse hiç kalmadığını artık bebeğin susuzluktan Kordon’da baski yaptığını kalp atışlarının çok hareketli olmadığını söyledi.eve bile gondermeden beni acil sezeryanda aldı.genel anestezi ile doğum isterken gel beni dinle spinal yapalım çocuğu hirpalamalim anestezi az da olsa geçmesin dedi.size güveniyorum dedim ve hemen odaya geçtim.yanimda kimse yoktu eşimden başka.annem haftaya gelecekti günüme yakın.beni soydular odada sonda mi ameliyathanede uyusunca takalım dedim ok dediler.sirtimi döndüm anestezi doktoruna o ne dediyse yaptım o kadar rahattım ki etrafımdaki herkes de çok mutlu.bulantin olursa şöyle dedi.oldu ve saniyesinde bulantı ilacı verdiler anında kesti.inanin ne olduğunu anlamadım o kadar çabuk ağlama sesi duydum ki o sesi duyunca her şeyi unuttum sakinleştirici yapalım dediler gerek yok ben sakinim dedim onu bile istemedim.daha ameliyattan çıkmadan iyi ki doktorumu dinlemisim spinal ne güzelmiş dedim ne ağrı ne sizi.bebek önden ben arkadan odaya geçtim.yaklasik beş saat uyusuklugum devam etti Ağrı sızı sıfır.suan ağrım var ama ağrı kesici veriyorlar.darisi size canlar