Ebrueylul18 Ben 2li tarama testini yaptırdım doktor normal dedi risksiz dedi 3lüye gerek yok dedi detaylı ultrosonda bebegin karacigerinde bi damar oldugunu söyledi persembe günü karnımdan sıvı aldılar çok stres ve korkuluyum