Eryener93 İncia göğüs ucu kreminin içeriği temiz dediler fiyatıda uygun Lansion göğüs ucu kremide çok revaşta Kullananlar lütfen öneri yapabilirler mi Gümüş Göğüs kapağımı aldım şuan 26.haftadayım🤰🙏🏻
Bett_blog Eryener93 Eryener93 lansinoh çok iyi deniliyor bitkisel olması ve silinmeden emzirme özelliği beğeniliyormuş ayrıca kullanan tanıdıklarımda çok memnun bende aldım bakalım 33+4deyiz şuan
Ozlem23 Eryener93 landinoh un iconde lanolin olduğu için onermiyolar Ben incia kullandım doğumdan önce başladım ilk iki hafta acidi gisguslerim i kadar
crescent Eryener93 Henüz doğum yapmadıysanız krem için acele etmeyin bence. Belki bebeğiniz çok rahat göğsünüzü tutacak ve göğüs ucu yaranız olmayacak ;)
Eryener93 Bett_blog hastanede doktorlar duruma göre bakıp değiştiriyorlar diyen çok ondan dolayı kararsız kaldım
Eryener93 Ozlem23 evet hatta @muhendisinoğlu sayfasında bende gördüm lanolinli önerilmiyormuş, inciayı denicem
emiras59 Gümüş kapağı kaçıncı haftadan itibaren kullanmak gerekiyor bende alalı çok oldu 27 haftalık olduk erken daha sanırım
Cansuufyucee Lansinoh almıştım ben doğuma 1 hafta kala kullanmaya başladım şimdi bebeğim 5 günlük çok nadir acıma oluyor o zamanlar yine sürüyorum ama emzirmeden yıkıyorum tekrar yara olmadı çok şükür
Minnakkkk Eryener93 ilk dogumum da lansinoh kullanmıştım cok cok iyi gelmişti. Ben basta gerek olmaz diye almamıştım ucuncu gun goğsum kanamaya basladı acıya dayanamıyordum ayva çekirdeği anne sütü zeytinyağı hersey denedim işe yaramadı sonra lansinoh duyup onu aldım iyi ki almısım şimdi ilk krem aldım dogumdan once 😀