Anne3 bende küçük gogusluyum bu 2. Gebeligim benim. Ilk oglumu 2yaasina kadar emzirdim neredeyse yani
Eğitime katıldım ilkinde hastanede. Orda, kucuk goguslerde sut olmuyor diye bir inanış var tam tersi çok fazla oluyor dediler. Benimde oyle oldu cok şükür.
sezaryen olmama rağmen aynı gün ne yaptım ne ettim emzirdim. Ha basta damla damla geliyor zaten okadar azki saginca sasiriyorsun bunlami doyuyor cocuk diye. Sen yeterki emzirmeyi dene denemekten korkma sırtına gogus üstüne sıcak havluyla masaj yap ve yeterli beslen o sut katlanarak artıyor ve geliyor🥰