Gebeliğin ilk aylarında ara lekelenmeler yaşadınız mı? Adetim bittikten on gün sonra bir günlük kanamam oldu kesildi yerleşmedir diye düşündüm daha sonra adetime dört gün kala dün ve bugün gün boyunca adet sancısı çektim bu sefer de kahverengi pembe lekeler geldi yine kesildi hastaneye gideceğim tabiki de ben bu sefer kesin adet diye düşünmüştüm gene olmadım ilk defa böyle bişey yaşadım göğüsler iki haftadır ağrıyor şiş yorgunluk ve kasıklarımda dolgunluk sertlik var merak ettiğim gebe olduğunu bu şekilde öğrenen oldu mu yoksa başka bir hastalığın mi habercisidir internette okudum rahim kanseri bile yazıyor çok korkutucu..