Febrarss benim 7. Haftada oldu hastane çok uzak 2 saatlik yok işk defa ultrasyon için gitmiştik araba çok sarsıtığı için yollar çok kötü kahverengi akıntım oldu sonra kan geldi azcık hep uzandım ayağımı havaya kaldırıp progestan içtim sabah akşam çok şükür 26 haftayı bitircek ikizlerimle umarım hiç bişeyin yoktur 🤲🏻🤲🏻