Dilarasutoprak41 Merhaba anneler 21.haftada göğsümden süt geliyor başına böyle birşey gelen var mı 🙏🏻🙋🏻♀️🤰🏻
Happyturuncu Dilarasutoprak41 35. Haftamız bitiyor hala geliyor benim hatta bu hafta daha çok geliyor
Nelmali Dilarasutoprak41 19da başladı hala geliyor sıkmayın kendi haline bırakın iç çamaşırınızı sürekli hareket ettirin ama bazen yapışabiliyor gogus ucuna gece geldiyse özellikle ayırmak çok can acıtıcı 😓
Gezegen_00 28 haftalığım hiç süt gelmedi , meme ucum da kahverengi kabuklanma da var benim sütüm olmayacak mı acaba ? 😒
Prensesannesi44 Bende çok hafif gelmişti 37 haftalığım şuan Ama ucunu sıkarak denemeyin kızlar bi yerde okumuştum sancı için uyarı yapıyormuş
Damlasara Dilarasutoprak41 neler diyorsunuz kizlar😀 benim 39. Hafta bitmek uzere ne sut geldi ne de bebegimin gelesi var 🙄
XelisaX Benimde ilk gebeliğimde gelmişti daha bunda erken ama normal diye biliyorum ☺️ Bir de kayınvalidem birşey demişti gögüslerin ucunda kahve sarı gibi kabuk oluyor kavlayınca gelir dedi ama bence saçma çünkü süt kanalları çalışıyor 😍