Iyi geceler güzellikler. Bugün nişanım geldi sanıp kontrole hastaneye gittim ve gelen sadece nişan değil suyumda geliyormus fark etmedim. Hafif yırtılma varmış ordan su sızıyormus ve yatisim yapıldı. Ama malesef kendi sancilarim suan yeterli değil, doktor sabaha kadar bekleriz eğer kendi sancin gelmezse suni sanci vermemiz gerekcek dedi. Kan degerlerimde malesef pek iyi cikmadi antibiyotik veriyorlar. Kendimi suan pek iyi hissetmiyorum psikolojik olarak. Tuhaf olacak ama evimi, kocami hepsini özledim 😔 belki suan çok duygusalim bilmiyorum ama bir an önce oğlumu kucağıma alıp eve gitmek istiyorum 😔