NehirKanat Merhaba ☺️🙏🏼 Detaylı ultrason kacıncı haftalarda yapılıyor ? Daha önce yaptıran anneler kacıncı haftalarında yaptırdı ? İnternette 17-22 17-23 18-22 20-24 birden farklı hafta aralıgı yazıyor..ben tam 19.haftamda yaptıracagım doktorumun yönlendirmesiyle. Ama o kadar değişiyor ki sizlere de sormak istedim. Şimdiden cook tesekkürler. Allah hepimize bebeklerimizi saglıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼🙏🏼🤰🏻🤱🏻
Kanarya NehirKanat benim doktorumda 21-24haftalarda yapılabileceğini söyledi, 22.haftaya randevu aldım günümüzü bekliyoruz şuan 18haftalığız
Nesomer NehirKanat 22 hafta en uygunu 19 erken bence. Çünkü 22 de baya bir yol kat etmiş oluyorsun ve bebekte geliştiği için bir çok şeyi doktor daha net görüyor.
NehirKanat Her doktor farklı söylüyor sanırım,ne yapsam bilemiyorum bir hafta daha beklesem mi kendi doktoruma sordum 18-22 dedi dolayısıyla kafam cok karıstı 😦
KrlMlkSelmn NehirKanat doktor bana 20-24arası dedi Ama böyle şeylerde mümkün olduğunca geç girmek en iyisiymiş çoçuk daha belirgin olduğu için ben 22gibi gitmeyi düşünüyorum
NurEymen NehirKanat 22 haftada yaptırın en dogru sonucu o zaman alırsnz. Asla erken yaptırmanızı tavsiye etmem.
zehra33 NehirKanat 22. Hafta en ideali bence 22 yi bekle ben şimdi 20 haftalığım 22 de yaptıracam inşallah ☺️
CansuDemir Ben fakültede takipliyim.Fakültede 19. Haftada çekeceklerdi sıra mevzusundan ve eşim giremicekti. Sonra araştırdık özel muayenede perinatolog bulduk, 21+5 de detaylı yaptırdık bu hafta.Ertesi günde fakültedeki doktoruma raporunu ve fotoğraflarını gösterdim,normal muayenemi oldum.
NehirKanat CansuDemir yani 19 da yapılabiliyor 🙏🏼 Özelde yaptıracagım icin sıra sorunu olmadı ama doktorum 19 dedi bu yüzden kararsız kaldım 🤷🏻♀️