Fatosfatos Göbek deliğinin kenarında muhtemelen bebeğin poposunu olduğu yerde batma hissi var. 36+2 yim neden olur acaba?
Tsara Fatosfatos bebek geriliyodur içten karnında geriliyodur ondan büyüyor her gün çünkü karında sertleşme yoksa sorun yok içine sinmeyen bişeyler varsa sor mutlaka doktoruna ama o batma yırtılma gibi his herkeste oluyor
QOH Fatosfatos iki gün önce soracaktım vazgeçtim,bebeğim göbek deliğimi ya da çevresini itekleyince böyle değişik bir batma gıdıklanma elektrik çarpmış gibi karışık şeyler hissediyorum.Büyük ihtimalle normal bir durum yaşayan var mı acaba