hamishanne Sedakbyk Kayısı hoşafını doktorunuz mu önerdi veya doğum sonrası tüketmeniz biri tarafından önerildi mi? Eğer sağlık açısından tavsiye ediliyorsa aklımda bulunsun bende alırım 🙂
Happyasya Nazlican1994 Nazlican1994 ilk giyeceği kuyafetini ben tulum koydum yoksa alt üst mü koymalıydım ilk olarak siz ne koydunuz
Nazlican1994 Happyasya ben yeni yeni yapıyorum çantayı ama 1 tane 11′ Li hastane çıkışı bi tane 5′ Li hastane çıkışı koyucam 🌸
Happyasya Nazlican1994 onlu hastane çıkılını foto çekileceğimiz sıra giydirmek istiyorum. Doğum sonrası pislenir ilk giyeceği o yüZden kafam karışık