O dediğiniz akintidan bende de var ama normal karşılamistim..Mantar mi demek o..Ic çamaşırını oluyor bazen değiştiriyorum bol su içiyorum hicbisey yapmadım ben onun için…Doktora söylesem mi??fitil ile geçiyor mu??Surekli doktoru aramaktan da sıkıldım 15 haftalik oldum Kadın bıktı benden surekli bir sorun çıkıyor..Mantar tedavi edilmezse zarari oluyor mu bebeğe..Evliliğinin ilk zamanı krem vermisti onu mu kullansam