Huriyegktepe kusura bakmayın ben sizin ne yaşadığınızı bilemem ama çok şiddetli ağrılarım oldu evet çocuk olunca extra bir zor o da kabulum ama karnınızda ki de bir can bence siz bunu bi an unutmuşsunuz yoksa yapmazdınız diye düşünüyorum. Hiç yaşadınız mı bilmiyorum ama böbrek ağrısı da hafif bir ağrı değildir benim 20lik dişimi çekerken çene kemğimi çatlatmıştı doktor sonra dikiş atmıştı acısını gayet iyi bilirim 3 kere oldum çünkü. Tabi herkesin acı eşiği farklıdır geçmiş olsun.