Güzel anneler. Geçenlerde alttan muayene oldum açıklık var mı diye bakıldı. Açıklığım yoktu ama ebe pütürlü bi enfeksiyonun var akıntında dedi. Gebeliğimin başından beri sarımsı bir akıntım var. Gebe kalmadan önce de bu akıntı vardı. Kaşıntı koku olmadığı için pek önemsememiştim ama ebe öyle diyince kafama takıldı. Benim akıntımda olan bu enfeksiyon bebeğe geçer mi? Bir sıkıntı oluşur mu sizce?