Aysegularas yün miktarını az tutarsanız olmaz. Sentetik malzemelerden her zaman daha iyidir yün ve pamuk. Alerjik durum ise eğer çocuk alerjik bünyeli olursa kullanılmıyor zaten yün, ama bünyesi alerjik olmayanda sıkıntı olmuyor. 4 tane yeğenim var biri 3 yaşından sonra alerjik oldu kullanmayı bıraktık diğerleri yünde yatıyor hala. Kendimde sevmiyorum silikon falan sentetik yorganları o yüzden tercihim yün:)