garatt35 Arkadaşlar regli gününe göre mi ulturoson ölçüsüne göre mi doğum oluyor ben şuan regliye göre 36+1 günlüğüm ulturosona göre 38+1
Dilan__ garatt35 benimde öyle senin gibi ultrasona göre 2 hafta önde doktorum regli zamanımın yanlış söylediğimi söylüyor anlamadım hiç bişey yada önden mi gidiyor
Busraseren94 garatt35 bende bu durumdan muzdaribim regle göre 39+5 im şuan. Ama eski doktora göre 37+1
momlove1 garatt35 özelde bende iki hafta öndeyim de ultrasonda devletede gittim refl tr ile aynı ilerliyor özelde genelde manuel giriyolar ilk ölçüm sonrası dedi devlet doktoru bu konuda benımde kafam cok karısık
Sblatc garatt35 ultrasonla göre bakıp söylüyo doktorlar galiba. Benim adet günümle ultrason arasında 2 ya da 3 hafta var. Son zamanlar adetlerim düzensizdi o yüzden geç yumurtlama olmuştur diye düşünüyorum
Sltann Devlette ki ultrason ölçümümü anlamadım ben doğumhanede muayene oldum 1 hafta önde çıktı 3 gün sonra poliklinikte oldum bazı ölçüm tam haftası bazısı hatta daha küçük kilosu boyu daha küçük çıktı hangisine inanıyım bilmedim bnde
Cansel129 garatt35 Vlla benim de ultrasonuna ve doktora göre 5 temuz da 40 haftalık oluyor muş ama benim regle gore 13 temuz da 40 haftalık olcak o yüzdn bebek ne xm gelmek isterse o zamn gelir ikimizin dediği de tutmaz belki sancı VS olursa öyle giderim artık